Thursday, February 25, 2010

happy birthday to my dear babe费

today 25.02
is my dear babe 费 birthday..
she is my old fren..
我们认识了很久..
从幼稚园就同校了..厉害吧?哈哈
以前他很爱哭的叻~~=P
现在应该学会坚强了吧?
啊鱼今年陪不到你过生日喽~~~
对不起啦~~~我不想的..
刚好...我今天病了..=(
迟不病早不病今天才来病..=="
要考试了恶...=S
ok...now i wanna say happy birthday to my dear
DEAR  HaPpY BirTHdaY ya...
muackxxxxxxxxxxx..


1
2
3
happy birthday to u
happy birthday to u
happy birthday to my dear
happy birthday to u..



祝你生日快乐
zzhu你生日快乐
祝你生日快乐
zzhu你生日快乐
satu
dua
tiga
selamat hari jadi
selamat hari jadi
selamat hari jadi
selamat hari jadi


我会的就酱多叻~~~
迟点我学韩国的给你听蛤...=D
等我学会先^^

礼物我没有买到..
不知道要送什么给你好..
迟点补回吖..迟点先拉蛤..
不好意思..==
怎样都好


zzhu你
天天happy
样子leng leng
读书good good
身材best best
aiya..
apa apa pun good la.^^
well
happy birthday ya..^^
muackxxxx











she's my dear babe费^^

No comments:

Post a Comment